Perşembe, Ağustos 24, 2006

aslinda ne gelisindi beni heyecanladiran; ne de gidisindi uzen...

yasamimizda her etkinlik ebediyen titresecek bir tele dokunur...

Aslinda ne gelisindi beni heyecanlandiran; ne de gidisindi uzen…
Uzen birseyler vardi ama bu gidisin degildi… Gelmeyisin ise hic degildi… Sadece garip bir huzun cokmustu yuregime o kadar… Neden bilmiyorum… Ama birsey uzmustu beni… Burkmustu yuregimi…
Sen mi hakliydin ben mi… Bunu da bilmiyorum… Ama birak sen hakli olasin… O kadar yorgunum ki bu konuda… Hesap yapamayacagim… Bu sefer herseyi sana birakacagim… Hicbirseyi dusunmeyecegim… Ne hakli olmayi… Ne hakli olmani… Ne haksiz olmayi… Ne de haksiz olmani… Bu sefer benim icin farkli olacak… Bu sefer sen farkli olacaksin… Hicbirseyi seninle irdelemeyecegim…
Suan ne yapiyorsun bilmiyorum… Ne dusunuyorsun bilmiyorum… Ama biliyorum ki ince planlar pesindesin… Onceden olsa belki… Ama simdi degil… Onceden olsa… Takip edebilirdim… Anlamaya calisabilirdim… Uzerinde dusunebilirdim… Karsilik verebilirdim… Ama simdi degil… Hem de hic degil… Bunu yapmayacagim… Hele bunu seninle hic yapmayacagim…
Kolay olmadi… Ne senin icin ne benim icin... Kolay olmadigi icin zaten ben bunlari yaziyorum… Zorlama oldu ne geregi varsa… Sanki yasami elimizde istedigimiz gibi tutabiliriz de; boyle bir luks icinde davrandik… Oysa ben o kadar iyi ogrendim ki avucumun icinden akip gittigini… Hicbirseyi yapamadigimi… Oyle bakakaldigimi… Iyisiyle kotusuyle, mutluluguyla huznuyle, ihtirasiyla bezginligiyle… Gecip gidiyor… Senin icin farkli olan birsey var mi… Sen farkli yasadin mi hayatini… Hayir… Sen de boyle yasadin… Ne yasayamadiklari yasadigimi; ne de yasadiklarimi silebildigimi gorebildim… Akip gidiyor zaman… Daha kolay olmaliydi bircok sey… Daha kolay…
Bu kez icimden cok fazla soz akmiyor… Bu sefer sessiz sedasiz kalsin istiyorum hersey… Bir sen bir ben bileyim istiyorum… Beraber oldugumuzda gozlerimizde kacamak bir bakis olursa; o an anlayalim birbirimizi istiyorum… Hersey sessiz olsun istiyorum… Hersey sakin olsun istiyorum… Kimse birsey bilmesin istiyorum… Sormasinlar istiyorum…
Birseye uzuldum ben, ama neye uzuldum bilmiyorum… Yuregimin derinlerinde birsey acitti beni… Bulmam gerek onu… Cikarmam gerek…
Simdi ne yapacagiz dersen; sen de biliyorsun ben de… Nasil geldiyse oyle gidecek… Sen bir yana ben bir yana… Degisen birsey olmayacak… Olmasi da gerekmiyor tabii; bu da ayri bir mevzu… Ama olsaydi… Keske de olsaydi…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder