Cumartesi, Ekim 28, 2006

herkesin herseyi


***
goz yaslari kurur...
***

herkesin her seyi benim hic bir seyim olmayan sevgilim... sezen aksuyu pek sevmezdim ben. dinlerdim ama aramazdim. dun aksamdan beri arar oldum. gecen baharda da yapmistim bunu... ilk baharda... tum albumu dinlemis dinlemis dinlemis durmustum... yine bahardayiz... son bahardayiz... umarim sonlarda degilizdir...

yine sezen sarkilarindan ben her bahar asik olurum gibi, ben her bahar sana mi asik oluyorum; da iki bahardir sarkilarda buluyorum seni... ben seni nerede kaybettim de aslinda, sarkilarda buluyorum...

iclerinden tek tek sarkilari seciyorum. defalarca basa donuyor ama ben suursuzca dinliyorum. sezen fanlari gibi. basa sariyorum her seferinde. sarkiyi... sozleri... kendimi... seni...

herkesin her seyi benim hic bir seyim olmayan sevgilim... ahh ! ahhh ! hep oyle olmadi mi... hep oyle oldu... bazen diyorum satican anasini bu dunyanin ! hatta ben bazen degil sanirim :) herzaman diyorum bunu, sen oldun mu konunun ozu...

seksensekiz senesinin albumunu dinliyorum... neskafem herzaman ki gibi yanimda... gozum yine yollarda...

herkesin her seyi benim hic bir seyim olmayan sevgilim...
onbirinci parcadayim... “hayir”...
dun gece biraz kirgin biraz sinirliydin
mutlaka birseylere sikilmisti canin
yoksa sen olsen bile asla bana oyle
hicbir zaman sevmedim demezdin
evet hatta biraz fazla sinirliydin
belki de hata yaptim farkinda olmadan
mutlaka islerin yolunda falan degildi
yoksa hic boyle sakalar yapar miydin sen
hayir hayir yalan
sen de beni sevdigini inkar etme
hayir olmaz
bu yalnizca bir anlik ofke
ofkeli olsan bile asla bagirmazdin oyle
ne olur anla artik lutfen bitti diye
baskasi var diye yalan da soyledin
sanki inanirmisim gibi boyle seylere
herkesin her seyi benim hic bir seyim olmayan sevgilim...
basa sarip duruyor bu sarki... kendimi basa sarip duruyorum... seni basa sarip duruyorum... yasananlari basa sarip duruyorum... elim telefona gidemiyor... oysa gozumden ayirmazdim ha caldi ha calacak diye... defalarca okurdum mesajlarini... silmezdim bile... nereden cikti o mesajin dun gece... bir anda tepetaklak oldu dunyam... zaten ufacik bir dunyam tek kisilik, bir bana yeten...

herkesin her seyi benim hic bir seyim olmayan sevgilim... hemen soylemekte fayda var; malum dunya uc gunluk; ne olur ne olmaz bilinmez... telefon ! ne muthis bir bulustur ! hem her ise yarar hem de hic ise yaramaz... elini kolunu baglar adamin yeri geldiginde... dit dit diitttririi dittt... mesaj geldi ! amanin da amanin... arayanimiz, soranimiz, sevenimiz var; mesaj geliyor ! aliyorum telefonumu elime... ekranin isigi yaniyor... umarim bankalardan falan reklam odur budur sudur gelmemistir gece gece diyorum ve oku ! evet... mesajimiz aciliyor... okuyorum... kalis o kalis bende ki ! cok zor oldu... ikinciye tekrar okuyamadim... hâlâ elim telefona gidemiyor... cevap veremiyorum... acamiyorum... okuyamiyorum... bakamiyorum... urkuyorum... korkuyorum... gunler gecti uzerinden ama ben hic birsey yapamadim... telefon iste, di mi... ama adamin elini kolunu bagliyor iste... korkuyorum...

aksam biraz sinirlenmis olabilirim... bu sadece kendimi korumak icin... yalan tabi bu sozler... inanma... ben bile inanmazken bu yazdigima sen nasil inanacaksin ki... sana kizdigimdan.. neden sinirleneyim ki bosyere... aslinda biraz fazla sinirliydim belki de. seni hic bir zaman sevmedim demezdim ben hic... al iste sarkisi da hazir! hâlâ
onbirinci parca caliyor... zaten baska calan parca yok simdi...
dun gece biraz kirgin biraz sinirliydim
mutlaka birseylere sikilmisti canim
yoksa ben olsem bile asla sana oyle
hicbir zaman sevmedim demezdim
evet hatta biraz fazla sinirliydim
belki de hata yaptim farkinda olmadan
mutlaka islerin yolunda falan degildi
yoksa hic boyle sakalar yapar miydin sen
hayir hayir yalan
sen de beni sevdigini inkar etme
hayir olmaz
bu yalnizca bir anlik ofke
ofkeli olsam bile asla bagirmazdim oyle
ne olur anla artik lutfen bitti diye
baskasi var diye yalan da soyledin
sanki inanirmisim gibi boyle seylere

guleyim mi aglayayim mi... gonul istiyor; havalara ucasin sevincten... ama hayat da ogretmis ki oturacaksin oturdugun yerde ! kalktin mi, kimildanin mi, azicik oynastin mi; yerim seni ben, otur oturdugun yerde ! diyor... hayat mi diyor bunu... sen mi izin veriyorsun... ben mi gogusleyemiyorum... bir baska muamma... sozun ozun baska aslinda... yalan dolan hikaye de olsa sezenim guzel diyor:
bir gun daha yasandi ve bitti
kucuk sevincleri ve kucuk kederleriyle
herhangi bir gundu cok onemli degildi
seni dusundum bir kac andan baska
...
ve her yeni gunde degisir hep birseyler
sen de kendi payindan bir hatira sec
ne olur o ben olayim beni unutma
beni unutma unutma
beni unutma !
bilirsin unutulmak dokunur ya her insana
sen de kendi payindan bir hatira sec
ve o ben olayim unutma
beni unutma
beni unutma unutma
beni unutma !

herkesin her seyi benim hic bir seyim olmayan sevgilim... diger sarkiya gectim... “yak bir sigara!” bilir misin, hatirlar misin? ozdemir erdogan ile birlikte soyluyorlar bu sarkiyi... bu eski albumleri tek tek dinleyene kadar ben pek hatirlamamistim... sonra ezgisi tatli geldi... hele hele nakarat kismina gecince diyorum muzige bakarak balon etekler ve kollari kabarik karpuz bluzlar giyerek seninle soyle senlik havasinda bir dans etsek ! goz goze gelsek, bir saga bir sola bir de kendi etrafimizda donup dans etsek ! sen de haklisin be ! biliyorum, sen de haklisin... gel de deme iste ! simdi anasini satayim su dunyanin diye !!! haydi gel dans edelim !
seni ilk gordugumdeeee... ... ... ...
oyle sikintili yanlari var ki yasamin... haklisinnnn... haklisinnnnn... cok haklisinnnn...
yak bir sigara! kul olsun dertler ucunda!
bir an oh diyemezsek cekilir mi ahhh bu dunya!
yak bir sigara! kul olsun dertler ucunda!
bir an oh diyemezsek cekilir mi ahhh bu dunya!
yakmadik bir sigara ama yakmis kadar olduk ayni sarkiyi defalarca dinleyince... yazi uzadikca uzuyor... hadi ben bunlari yazarken her seferinde yeni bir sarki basliyor ve zaman keyifle akip gidiyor.. sen ise hâlâ bunlari okuyorsun aradaki sarkilari kacirarak... uzun olsun istemedim yazinin ama sozler aldi goturdu beni...
...
gel haydi yine
bir daha dene
belki olur bu son deneme
hic dusundun mu ne zor anlatmak kendini yeni birisine
dur oyle hemen yok olmaz deme
bir an olsun dusun yeniden
way bu ne ofke ! nedir acelen ayrilmak icin bu telas ne?!
her zaman boyle delisin
ofkene yenilirsin
herzaman bir neden bulur ya kendini uzersin ya beni !
oldu mu simdi! oldu mu ya !
anlamak istemiyorsun ne demek istedigimi !
oldu mu simdi! oldu mu ya!
inan ki benden farkli degil yeni bir sevgili !

...
bak yagiyor yagmur
her damlada gozlerin
bak esiyor ruzgar
ruzgar dedigim de sensin
bak simsicak gunes
sevginle isindi icim
sen vazgecemedigim yanimda bile hasretimsin
gunes dogarken
cicek acarken
ve hayat gecerken
ben seninleyim
birgun olur ayrilik kapimi calarsa senle yasanan zaman yeter bana! ... ... ...

herkesin her seyi benim hic bir seyim olmayan sevgilim... cogu zaman diyorum vazgectim... ama sonra ondan vazgeciyorum.. vazgecmekten vazgecmek... sonra tek
vazgectim gozlerinden
vazgectim sozlerinden
bir ah de yeter
sessizce kimsesizce gonderdim dudaklarimi
opme, al yeter.
hic tanimaz tenim ellerini
bilmez yuregim bilmez yuregini
ah bu koku, bu ten, bu dokunus
ah bu delilik sarsar bedenimi
yok olmak anidir simdi !

...
herkesin her seyi benim hic bir seyim olmayan sevgilim... bu sarkiyi biliyorsun cok sevdim ben... seni de cok sevdim... hep uzaklardaydin... hep... ama ben seni hep sevdim... yanimdayken bile cogu zaman hep uzaklarda oldugunu dusunuyorum... herkesin her seyi benim hic bir seyim olmayan sevgilim... hep uzaklardaydin... hep...
bir cocuk gordum uzaklarda
gozleri kederli hatta korkulu
herseye ragmen biran gulumsedi cocuk
sicak sade ve ama biraz kuskulu
bir cocuk sevdim uzaklarda
saniyordum ki onun ozlemi de buydu
o ise bir bakista beni ortulerimden yalnizca ve yalnizca duygulariyla soydu
ben boyle yurek gormedim boyle sevgi
simdi cocuk buyumekte gun be gun... ... ...

amaaaan! aldirma hayat iste! diyorum kendime... ama napcaz seninle boyle hic bilmiyorum... seni yok etmeli, ortadan kaldirmali :) ama nasil... amaaan ! bosver! de get yalan dunya iste ! zaten bu yazida bastan sona sacmaliklarla dolu oldu! liseli asiklar gibi sarki dinleyip seni ozluyorum! simple life! okuma bile bu kadar uzun yaziyi! bana bile fenalik geldi... karsilikli daralmayalim durduk yere !!!
icelim, guzelleselim !!!

... ... ...
dun butun gece seni dusundum yanarak
biran geldi ki zannettim kalbim duracak
ellerim tutustu hasreti oksayarak
nasil istedim
istedim deliler gibi
sayikladim hep sicak sicak nefesini
gel ne olursun gel son defa sev beni
geeeel saril bana
saril seni istiyorum geeeel !
neden bilmem ozluyorum ellerini veeer !
yook! yalan degil ! artik inkar etmiyorum yeteeeerr !
hatta belki seviyorum istiyorsan eger
BU GECE GEL ! YARIN ISTERSEN YINE GIT !
HATTA UNUT VERDIGIM NE VARSA VERDIGIM AL GOTUR OYLE GIT !
EVE KOKUN SINER DUVARLARA SESIN !
HATTA UNUT SEN DUN GECE NERDEYDIN KIMLE SEVISTIN !


 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder