Salı, Ekim 24, 2006

istedigim yalnizca sendin

***
hafif acilar konusulabilir ama derin acilar dilsizdir...
***
istedigim yalnizca sendin. baska yoktu istegim. bunu hic bir zaman anlamadin, bu hic bir zaman da yeterli gelmedi sana. yoktu hevesim baska seylerde. senin varligin yetiyordu bana. hayatimi mahvediyorsun. yasamimi cok zorlastiriyorsun. varligin yokluguna karisiyor. yoklugun beni boguyor. ben senin tumden yok olmani istiyorum. her nasil olacaksa. evet, artik bunu istiyorum. ben artik yokum. zaten yoktum, bunu ogrenmistim senden. ama artik hic yokum. olmak istemiyorum. olmani da istemiyorum. ben senin tumden yok olmani istiyorum. boguldum! anliyor musun, boguldum! sayende boguldum! sen benim neler yasadigimi biliyor musun! yalniz kalmak nedir sen biliyor musun! sen hic bir seyi bilmiyorsun! ben yalniz kaldim! hem de yapayalniz! o soguk gunleri ben yasadim! bir tek ben! bir gunu bile sorgulamadim senin keyfin yerindeyken. ama artik boguldum! ben senin yok olmani istiyorum, hem de tumden! cok ozledim. cok. bir insani ozlemek nedir sen bilir misin! sadece ozlemek. varligiyla guc bulmak, herseyi yapabilecegine inanmak, herseye gucunun yetebilecegine inanmak, kendini dunyanin en guzeli, en akillisi, en basarilisi gormek, iyi-kotu herseyi yapabilecegine inanmak, ben herseyin ustesinden gelirim demek, kendini dunyanin en mutlu maymunu sanmak! sen nedir bilir misin! sen hic bir seyi bilmiyorsun! sonra yapayalniz kalmak nedir bilir misin! sen hic bir seyi bilmiyorsun! ben biliyorum! hayatimi mahvediyorsun. cok ozledim seni. o kadar cok ozledim ki. ben senin yanindayken su aptal dunyanin nasil dondugunu bile bilmezdim. su aptal insanlari bilmezdim. ben seninleydim, bu yetiyordu bana. sen benim herseyimdin. sen benim idolumdun. senin herseyin benim yasamima yansimisti. haberin var mi! bakisin, gulumseyisin, jestlerin, mimiklerin, kelimeleri secisin, herseyin. televizyonu acisin, masaya oturusun, bardagi tutusun, kalkisin, yuruyusun... ben seni hep hayranlikla izledim. yururken bendim sana hayran hayran bakan. bazen acimi da acitsa cumlelerin yine sana hayran olan bendim. sen hic bir seyi bilmiyorsun! sacinin sekline hayran olan bendim, gozlerinin kenarlarindaki kirisikliklara hayran olan bendim! sarilinca butun dunyanin anasini satan bendim. hayatimi mahvettin. biliyor musun, sen hic! bir seyi! bilmiyorsun! benim sevgim buydu. bu kadardi. sadece sendin. herseyinle sadece sendin. ne gorebildin, ne inanabildin, ne yasayabildin. sen hic bir seyi bilmedin. sen benim dunyamdin be! sen benim hayatimdin be! sen benim herseyimdin be! herseyim! ikibinalti ekim ettik baksana. ekim bitiyor bile. sevmiyorum seni ya! sevmiyorum! soruyorsun bana ya sen diye, ben hemen soyliyeyim sana, ben seni sev-mi-yo-rum. seni istemiyorum da. canim diyorsun. bu mu can. bu mu ne yaptigini bilmedigin can. bu mu nasil gecelerce uyudu bile demedigin can. ben senin nasil canin olurum. ben senin hic bir seyinim. sen bunu bile bilmiyorsun! seni seviyorum diyorsun. ben dustum! dustum! kalkamadim. yalpaladim. hic bir ele tutunamadim. beni boyle mi seviyorsun! hic mi gucun yoktu. hic mi bir sey yapamazdin! sen hic bir seyi bilmiyorsun! beni de sevmiyorsun! cocuk muyum ben, bayramin kutlu olsun diyorsun. yuregine simdi mi dustum! sen hic bir seyi bilmiyorsun! hic bir seyi! hic bir sey istemiyorum ben, yeter ki tumden yok ol sen!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder