Pazartesi, Temmuz 09, 2007

Yorgun


Yoruldum, ucamiyorum artik.
Yoruldum.
Fazla soze ne hacet.
Yoruldum.
Otesi berisi yok.
Yoruldum.
Alt alta olan bu satirlari siir sanma.
Bu bir duz yazi.
Dumduz hem de.
Dupeduz yazdsm yoruldugumu.
Yoruldum.
Kendi kendime oyle birsey iste.
Gecer yakinda.


Cekmedigim dertler cile kalmadi… Feryatsiz gunduzum olmadi… Cekmedigim dertler cile kalmadi… Feryatsiz gunduzum olmadi… Aglamadik sokak kose kalmadi… Yalnizim dostlarim yalnizim yalniz… Aglamadik sokak kose kalmadi… Yalnizim dostlarim yalnizim yalniz… O eski halimden eser yok simdi… Izdirap icinde yorgunum simdi… O eski halimden eser yok simdi… Izdirap icinde yorgunum simdi… Tutun kollarimdan duserim simdi… Yalnizim dostlarim yalnizim yalniz… Tutun kollarimdan duserim simdi… Yalnizim dostlarim yalnizim yalniz… Neler gordum neler geldi basima…Duse kalka geldim ben bu yasima… Neler gordum neler geldi basima… Duse kalka geldim ben bu yasima… Tutup da kaldirin allah askina… Yalnizim dostlarim yalnizim yalniz… Tutup da kaldirin allah askina… Yalnizim dostlarim yalnizim yalniz…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder